.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه پایانی رضایی خطاب به ملت:
با قاطعيت ، به نداي وجدان و انتخاب ضمير روشن و پاك خود پاسخ دهيد
در این انتخابات، غوغاسالاری و جریان سالاری به گونه ای عجیب ذهن و فکر مردم را به خود مشغول کرده و عناصری با اهداف خاص به این وضعیت دامن می زنند تا رأی مردم را از منشاء خرد و تدبیر خارج کرده به بیراهه احساس و عصبیت سوق دهند.
با قاطعيت ، به نداي وجدان و انتخاب ضمير روشن و پاك خود پاسخ دهيد

دكتر محسن رضايي در ساعات بازمانده تا پایان تبلیغات انتخاباتی، بيانيه مهمي را خطاب به ملت ايران صادر كرد.

به گزارش شمال نیوز ، متن این بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم انا نرغب اليك في دولة كريمة تعز بها الأسلام واهله و تذل بها النفاق وأهله

ملت شریف، غیور و آگاه ایران

اینک که به حول و قوه الهی آماده می شوید تا در آزمونی بزرگ بار دیگر عظمت اسلام و ایران را به رخ جهانیان بکشید و در شرایطی که چشم تحلیلگران جهان متوجه رویداد تاریخی 22 خرداد است، نکاتی چند را خدمتتان تقدیم می کنم:


1- حقیر به عنوان یک خادم آماده و بی ادعا و سرباز ملت ایران که هشت سال غربت و پایداری شما ملت نجیب را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کرده و کوشیده ام تا در هیچ شرایطی از خدمت به اسلام و ایران دریغ نورزم، با توکل به خداوند متعال و با رمز یا زهرا(س) و یاد امام(ره) و شهیدان بدین عرصه پا گذاشته ام و این ناچیز را به محضر گرانقدر حضرت ولیعصر(عج) و روح بلند امام و شهیدان تقدیم می دارم.

2- مجدانه تلاش کردم تا در تبلیغ، صداقت؛ در مناظره، انصاف و در مواجهه، متانت را پاس بدارم و آنچه می گویم صادقانه، صمیمانه و خاضعانه و بدور از هرگونه ریا و افراط و تفریط باشد. از شما می خواهم این مهم را در روز اخذ رأی مورد توجه قرار دهید. در همین جا از مردم شریف شهرها و روستاهایی که حتی یک برگ تبلیغاتی مربوط به اینجانب را دریافت نکرده اند، پوزش می طلبم و امیدوارم مختصر تلاشم در گفتگو و مناظرات، مورد توجه قاطبه مردم قرار گرفته باشد. ضمن اینکه لازم می دانم تصریح نمایم که اینجانب همواره بر پرهیز از اسراف و مصرف گرایی، تاکید کرده ام و کوشیده ام حداقل هزینه را برای تبلیغات داشته باشم.

3- در این انتخابات، غوغاسالاری و جریان سالاری به گونه ای عجیب ذهن و فکر مردم را به خود مشغول کرده و عناصری با اهداف خاص به این وضعیت دامن می زنند تا رأی مردم را از منشاء خرد و تدبیر خارج کرده به بیراهه ی احساس و عصبیت سوق دهند.

اينجانب به عهدي كه با خداي خود بسته ام وفادار مانده و از شما صميمانه مي خواهم تا غوغاسالاران را به كناري زده و عرصه را براي شايستگان فراهم نماييد كه رأي به دولت ائتلافي، كارآمد و متعهد، ان شاء الله نقطه پاياني به اين ناهنجاري ها و آغاز همدلي و تحولات بنيادين در عرصه مديريت و اقتصاد كشور خواهد بود.

4- حمايت هاي بي دريغ و صميمانه، تماسها و ابراز محبتهاي آحاد مردم، اقشار، صنوف و اقوام مختلف علي‌الخصوص علما، نخبگان و برجستگان ملت به ويژه پس از مناظرات، نشان از زنده بودن روح حق مداري در دل قاطبه ملت دارد اما متأسفانه تلاش وسيعي در جريان است تا به مردم چنين القاء ‌كند كه رأي به نامزد برنامه‌محور در اين دوره، در سرنوشت انتخابات بي تأثير است. شما نيك مي دانيد كه انتخابات، سه قطبي شده و با مشاركت حداكثري مردم، هيچ يك از نامزدها در دور اول موفق به كسب بيش از پنجاه درصد آراء نخواهند شد و بالطبع با همت و اراده و رأي شما ملت بزرگ، اينجانب يكي از نامزدهاي دور دوم خواهم بود بنابراين، بي ترديد، رأي به اینجانب - كه رأي به اعتقاد شما خواهد بود - در نتيجه انتخابات، تأثير قطعي خواهد گذاشت.

حقیر بنا به وظيفه به ميدان آمدم و از شما نيز انتظار دارم با قاطعيت به نداي وجدان و انتخاب ضمير روشن و پاك خود پاسخ دهيد و غوغاسالاران را به كناري زده، به انتخاب اصلح - آنگونه كه به تشخيص رسيده ايد – همت گماريد.

در پایان اكيداً توصيه مي نمايم كه قدر رأي خود را دانسته و از آن صيانت نموده و با رمز مقدس يا زهرا يا زهرا يا زهرا (س) به پاي صندوق هاي رأي برويد كه قطره درياست اگر با درياست.

وعده ما 22 خرداد
و ما النصر الا من عند الله العزيز الحكيم
خادم ملت ايران
محسن رضايي
20/03/1388


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 21 خرداد 1388
جناب آقای دکتر محسن رضایی با احترام از روش بسیار پسندیده و مبتنی بر طرح و برنامه های کارشناسی اقتصادی که مرتبط با رشته تحصیلی جنابعالی بعنوان دکترای اقتصاد در برنامه های مناظره تلویزیونی انتخابات ارائه گردید ، صمیمانه تشکر می نمایم . برنده انتخابات : احترام ، فرهنگ ، متانت ، صبر ، برنامه ، تعهد ، تخصص ، تجربه ، صداقت و محبت نسبت به دیگر کاندیداها و مردم و برای مردم می باشد . برنده واقعی مردم هستند . با آرزوی توفیق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.